0
Your Cart

Všeobecné obchodní podmínky

Vážení kakaomilci,

je naším zájmem, abyste byli s nákupem plně spokojeni a přesně věděli, co v e-shopu www.cacaobrew.cz můžete zakoupit, jak proces nákupu zboží od jeho výběru až po dodání probíhá, co můžete očekávat a jak vyřešíme Vaše případné požadavky. Toto vše naleznete v těchto Všeobecných obchodních podmínkách (zkráceně jen „VOP“).

Přečtěte si je, prosím, ještě předtím, než některý z nabízených produktů objednáte.

Obsah VOP

1. Základní údaje o prodávajícím

2. Kdy se VOP používají?

3. Důležité pojmy, aby bylo zřejmé, o čem se zde píše

4. Jak na objednávku a uzavření Smlouvy?

5. Uživatelský účet

6. Jak je to s cenou zboží a jak se platí?

7. Jakým způsobem vám bude zboží dodáno?

8. Storno objednávky Zákazníkem

9. Odstoupení od Smlouvy

10. Záruka, práva z vadného plnění a reklamační řád

11. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

12. Závěrem

1. Základní údaje o Prodávajícím

Jsme Cacao Brew s.r.o., IČO 17459281 se sídlem Bělehradská 292, 530 09 Pardubice (adresa pro doručování je shodná s adresou sídla).  Naše společnost je zapsaná v obchodním rejstříku pod C 49949, vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové. Náš e-mail je eshop@cacaobrew.cz a telefonní číslo +420 608 722 515.

Jsme provozovatelem internetového obchodu www.cacaobrew.cz (dále jen „Internetový obchod“). Náš e-mail je: eshop@cacaobrew.cz. Na něm jsme vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.

V dalším textu vystupujeme už jen jako „Prodávající“.

2. Kdy se VOP používajÍ?

Tyto VOP se vztahují na veškeré vztahy vzniklé mezi Prodávajícím a jinou osobou prostřednictvím Internetového obchodu (dále jen “Zákazník”).

VOP jsou dokumentem, který tvoří nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Zákazníkem (dále též jen „Smlouva“). Tyto VOP jsou Prodávajícího a Zákazníka závazné, není-li ve Smlouvě uvedeno výslovně něco jiného.

3. Důležité pojmy, aby bylo zřejmé, o čem se zde píše

Kdo je Zákazník?

Zákazník je ten, kdo s námi prostřednictvím Internetového obchodu uzavře kupní smlouvu, kterou koupí některou/některé z nabízených položek zboží.

Zákazníkem může být jak spotřebitel, tak podnikatel (tzn. OSVČ a nebo právnická osoba).

Kdo je spotřebitelem?

Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budeme mít za to, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, nikoliv jako spotřebitel. 

Jakou smlouvu spolu uzavíráme?

Na prodej produktů je uzavírána Kupní smlouva. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím Internetového obchodu je popsán podrobně v těchto VOP. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem v Internetovém obchodě) a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP.

Co je spotřebitelská smlouva?

Je to smlouva, ve které jako Zákazník vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní kupující. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to ve VOP výslovně uvedeno (tj. místo “Zákazník“ je uvedeno „Spotřebitel“).

Co je smlouva uzavřená distančním způsobem?

Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Internetového obchodu. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a případné telefonní hovory) si jako Zákazník hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

Jakými právními předpisy se smluvní vztah mezi námi řídí?

Jsou to platné právní předpisy, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy jste spotřebitelem, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

4. Jak na objednávku a uzavření smlouvy?

Jako Zákazník objednáváte zboží v Internetovém obchodě, tj. skrze objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním tam umístěného objednávkového formuláře.

V Internetovém obchodě naleznete seznam produktů, jejich popis, složení, případné varianty a je-li to u daného produktu potřebné, i další důležité informací ke zboží (zejména možnosti přípravy).

V internetovém obchodě naleznete i reference klientů a máte tak možnost zjistit jejich spokojenost se zbožím. Prezentace zboží uvedená na webovém rozhraní je informativního charakteru. 

Jako Prodávající nejsme povinni uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

Pro objednání zboží v Internetovém obchodě slouží objednávkový formulář, kde jako Zákazník vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, informace o objednávaném zboží (vložením objednávaného zboží do „košíku“ Internetového obchodu a uvedením počtu kusů objednávaného zboží, případně i varianty zboží, je-li jich nabízeno více), fakturační adresu ev. dodací adresu (je-li odlišná), e-mailovou adresu, telefonní kontakt a vyberete způsob úhrady a způsob doručení zboží.

Objednávka musí být učiněna osobou starší 18 let.

Před odesláním objednávky je Vám umožněno zkontrolovat, popřípadě změnit údaje vložené do objednávkového formuláře a eventuálně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se seznámili a že souhlasíte s těmito VOP.

Objednávka obsahující veškeré předepsané údaje se považuje za návrh kupní smlouvy. Neobsahuje-li objednávka veškeré formulářem předepsané údaje, Prodávající k ní nepřihlíží a není jí nijak vázán.

O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře v Internetovém obchodě Vás informujeme e-mailovou zprávou zaslanou na vaši elektronickou adresu. V této emailové zprávě jsou uvedeny údaje potřebné pro zadání platebního příkazu. Tento email je zároveň potvrzením objednávky. Kupní smlouva vzniká mezi námi-Prodávajícím a Vámi-Zákazníkem v okamžiku potvrzení objednávky Provozovatelem.

Poté, co obdržíme platbu, bude Vámi objednané zboží v nejbližším expedičním termínu předáno přepravci. O odeslání objednávky budete informováni e-mailovou zprávou zaslanou na Vaši elektronickou adresu. Doručením tohoto potvrzení o odeslání objednávky na Vaši elektronickou adresu (uvedenou při procesu objednávky nebo při registraci uživatelského účtu) je Smlouva uzavřena.

Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou možné jen na základě dohody mezi oběma smluvními stranami. Do doby uzavření Smlouvy můžete svoji objednávku zrušit e-mailem poslaným na e-mailovou adresu uvedenou v čl. 1. těchto VOP.

Jako Prodávající si vyhrazujeme právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením Smlouvy, pokud dojde k vyčerpání skladových zásob. Ze stejných důvodů jsme oprávněni odstoupit i od již uzavřené Smlouvy, neboť bychom nebyli schopni Vašim požadavkům vyhovět, přičemž odstoupení může být učiněno zasláním písemného odstoupení s uvedením důvodů na Vaši e-mailovou adresu a nabývá účinnosti okamžikem jeho odeslání. Pokud by nastala situace, že jste jako Zákazník již předtím uhradili celou nebo část kupní ceny, přijaté finanční plnění Vám v tomto případě vrátíme způsobem s Vámi dohodnutým. Popřípadě nedojde-li k dohodě, pak stejným způsobem, jako byla platba uhrazena z Vaší strany. Doba vrácení přijatého plnění závisí na zvoleném způsobu platby, nepřekročí však dobu 14 dnů od okamžiku informování o nemožnosti dodat zboží nebo účinnosti odstoupení od Smlouvy.

V případě pochybností Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabýváme.

Objednávat zboží v Internetovém obchodě je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby anebo okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.

Vlastnické právo ke zboží na Vás jako Zákazníka přechází v okamžiku, kdy jsou splněny obě následující podmínky – je uhrazena celá kupní cena a zboží jste převzali.

5. Uživatelský účet

Pokud se v Internetovém obchodě zaregistrujete, obratem obdržíte na Vámi zadanou e-mailovou adresu přístupové údaje pro přístup k uživatelskému účtu. Jako Zákazník se zavazujete udržovat Vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé.

Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

V případě závažného porušení Vašich povinností vyplývajících z Kupní smlouvy nebo těchto VOP jsme oprávněni Vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit také v případě, když jej více, než 3 roky nevyužíváte.

Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

6. Jak je to s cenou zboží a jak se platí?

V Internetovém obchodě je u zboží vždy uvedena i cena. Cena je platná po celou dobu, kdy je v Internetovém obchodě uvedena. K ceně zboží je připočítáváno dopravné (viz podrobněji článek 6 těchto VOP). Konečná kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím, než kliknete na objednávací tlačítko) je již uvedena včetně dopravného.

Sjednanou cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny v Internetovém obchodě (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu zboží dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním Vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

Způsoby dopravy a platby viz stránka Doprava a platba.

Zboží bude Zákazníkovi odesláno v souladu s těmito VOP teprve poté, co bude příslušná částka připsána náš na bankovní účet.

7. Jakým způsobem Vám bude zboží dodáno?

Zboží dodáváme prostřednictvím přepravce na Vámi uvedenou doručovací adresu. Způsob dodání vyberete v Internetovém obchodě při objednávce zboží. Naše povinnost dodat zboží je splněna předáním zboží prvnímu přepravci, kterého jste si při objednávce vybrali. Pokud byste bezdůvodně odmítli převzít zboží, nepovažuje se v takovém případě naše povinnost dodat zboží za nesplněnou a není považována ani za odstoupení od smlouvy z Vaší strany. Při převzetí zásilky si, prosím, vždy zkontrolujte neporušenost obalu, a pokud zjistíte nedostatky, uplatněte je ihned u přepravce a kontaktujte nás (podrobnosti viz níže v části o uplatňování reklamace). 

Platí, že nebezpečí škody na zboží přechází na Zákazníka v okamžiku, kdy je zboží předáno Provozovatelem prvnímu dopravci k jeho přepravě Zákazníkovi. Jako Zákazník tak máte povinnost před převzetím zboží od dopravce (i) zásilku zkontrolovat, (ii) zkontrolovat neporušenost obalů a (iii) při jakékoliv pochybnosti uplatnit případné nároky přímo u dopravce. Převzetím zásilky stvrzujete, že zásilka splňovala všechny podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Odmítnutí zásilky s poškozeným obalem se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí převzetí zásilky. Naopak, pokud podpisem dodacího listu nebo soupisu balíků přepravce nebo obdobného dokumentu stvrdíte převzetí zásilky, má se zato, že zboží bylo dodáno v neporušeném obalu a není možné již reklamovat zboží z důvodu porušení celistvosti obalu.

Délka dodací lhůty závisí na dostupnosti vybraného zboží (v Internetovém obchodě u zboží uvádíme dostupnost), zvoleném způsobu platby a dopravy. Je-li zboží skladem, je připraveno k expedici obvykle nejdéle do 5 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet. Nicméně o expedici a předpokládané době dodání obdržíte informaci Na Váš e-mail zadaný v objednávce obdržíte informaci o expedici a také předpokládané době doručení.

S ohledem na neustálý pohyb zboží nelze vyloučit, že některá položka se v okamžiku odeslání objednávky zobrazuje jako aktuálně dostupná, ale v okamžiku reálného vyřizování objednávky může být zboží již prodáno. O této skutečnosti Vás budeme informovat.

V případě, že zboží nebylo v Internetovém obchodě uvedeno jako skladem Vás budeme vždy informovat v případě prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

Dodací lhůta u zboží je zpravidla do 3 pracovních dnů od předání zboží přepravci, není-li v Internetovém obchodě výslovně uvedeno jinak. Pokud by zboží nebylo možné v této lhůtě dodat, budeme Vás kontaktovat, abychom domluvili další postup a pokud se nedohodneme na dodání v pozdější lhůtě, můžete jak Vy, tak my od Smlouvy odstoupit. Odstoupení je pak účinné okamžikem, kdy je doručeno druhé straně Smlouvy v písemné formě e-mailem, případně poštou.

Výše ceny za dodání zboží je uvedena při tvorbě objednávky nebo na stránce Doprava a platba.

Pokud by bylo nutné z důvodů na Vaší straně doručovat zásilku opakovaně anebo jiným než objednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady za opakované doručení nebo za doručení jiným způsobem, nebude-li mezi námi výslovně ujednáno jinak. V případě, že byste zásilku bezdůvodně odmítli převzít, máme nárok na náhradu nákladů spojených s jejím dodáním a uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zásilky vznikly.

Vyhrazujeme si právo upravit podrobněji podmínky dodání zboží a dopravy v samostatném dokumentu.

8. Storno objednávky Zákazníkem

Jako Zákazník jste oprávněni odeslanou objednávku zrušit, a to prostřednictvím Internetového obchodu. Zrušení objednávky bez náhrady nákladů na přepravu je možné pouze tehdy, pokud ještě zásilka s objednaným zbožím nebyla odeslána.

9. Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud je předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží, běží 14denní lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Pokud se od Smlouvy rozhodnete odstoupit, jste povinni nás o odstoupení informovat, a to odesláním zprávy na e-mailou adresu eshop@cacaobrew.cz nebo poštou na adresu uvedenou v čl. 1. VOP. Projev vůle odstoupit musí být doručen ve výše uvedené 14 denní lhůtě. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. Přijetí Vašeho oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme. 

Zde je k dispozici formulář Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.

Současně s odstoupením (ve výše uvedené lhůtě 14 dnů) jste povinni nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat bezodkladně zpět (adresa: Cacao Brew s.r.o., Bělehradská 292, 530 09 Pardubice). Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu a údaje, kam mají být zaslány vrácené peníze. Při zasílání zboží zvolte doporučenou zásilku, nezasílejte zboží na dobírku. Náklady na vrácení zboží nesete sami. Doporučujeme Vám balík pojistit.

Pokud nevyužijete možnost vyplnit a odeslat vzorový formulář, připojte ve zprávě /oznámení i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit stejným způsobem, jako jste platbu hradili.

Prosím vezměte na vědomí, že podle § 1837 NOZ nemůže ani spotřebitel odstoupit od Smlouvy v případech (mimo jiné), kdy je předmětem Smlouvy zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na naší vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy; zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu; zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným; Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. V těchto případech tak odstoupení od Smlouvy neumožňujeme ani Kupujícím, kteří nejsou spotřebitelé.

Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za zboží, včetně nákladů na dopravu a veškerých dalších nákladů s dodáním zboží uhrazených. Pokud jste však při objednání zboží nezvolili nejlevnější způsob dodání zboží, dle zákona Vám vrátíme částku odpovídající nejlevnějšímu nabízenému dodání zboží. Nejsme však povinni Vám peníze vrátit dříve, než zboží předáte zpět anebo prokážete, že jste zboží odeslali na adresu uvedenou v čl. 1. VOP. Peníze Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady. Vezměte prosím na vědomí, že bude-li zboží vrácené otevřené, v nepůvodním obalu nebo jakkoliv poškozené, vzniká nám nárok na náhradu újmy tím vzniklé a máme právo si tento nárok jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny, a tedy v takovém případě bychom Vám vrátili pouze rozdíl mezi kupní cenou (včetně nákladů na dopravu) a částkou odpovídající vzniklé újmě.

Odpovídáte nám za škodu v případech, kdy bude zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co nám zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny zboží.

V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její splatnosti, Smlouva se ruší. V případě, že jsme od Vás obdrželi před tím částečnou platbu na kupní cenu, vrátíme Vám ji do 30 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.

Jak Vy jako Zákazník, tak my jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.

Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě sjednané ceny produktu, není-li v Internetovém obchodě uvedeno jinak.

My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží). Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace.

10. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 NOZ. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 NOZ a § 2161 až 2164 NOZ.

Jako Prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí je bez vad, zejména pak, že:

  • má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat, je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
  • odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;
  • je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
  • splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
  • není zatíženo právy třetích stran.

Nejste-li Spotřebitelem, odpovídáme pouze za vady, které má produkt při převzetí.

V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady anebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu zboží za nové anebo od Smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém zboží můžete požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny anebo, není-li to neúměrné, požadovat výměnu zboží za nové. V případě, že neodstoupíte od Smlouvy anebo neuplatníte právo na dodání nového zboží bez vad anebo opravu zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bychom nezjednali nápravu v přiměřené době anebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud byste před převzetím zboží věděli, že zboží je poškozené, anebo byste poškození sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za poškození se nevztahují na poškození způsobené nesprávným užíváním.

Podmínky pro úspěšné vyřízení reklamace jsou zejména: Reklamaci prosím uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O uplatnění reklamace musíme být informováni, a to odesláním zprávy na e-mailou adresu eshop@cacaobrew.cz nebo poštou na adresu uvedenou v čl. 1. VOP. Přiložte originál daňového dokladu potvrzujícího koupi v Internetovém obchodě. Uveďte, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu požadujete. 

Pro reklamaci můžete využít také tento vzorový formulář.

Budete-li odesílat oznámení o reklamaci poštou, doručujeme toto odeslat rovnou spolu s reklamovaným zbožím. Při zasílání zboží zvolte doporučenou zásilku, nezasílejte zboží na dobírku. Náklady na vrácení zboží nesete sami.

Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. 

Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.

V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

Pokud je na základě Vaší objednávky zboží dodáváno prostřednictvím přepravce, žádáme Vás o kontrolu zásilky za přítomnosti přepravce a v případě zjištění poškození zásilky o reklamaci přímo u přepravce. Přepravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Jako Kupující jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě se Smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit na e-mailovou adresu eshop@cacaobrew.cz, sepsat s přepravcem škodní protokol a tento nám bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nám dává možnost prokázat, že se nejedná o rozpor se Smlouvou.

11. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mé činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře nebo na e-mailové adrese eshop@cacaobrew.cz.

Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.Pokud mezi námi a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

12. Závěrem

Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Zákazníka ze smlouvy vyplývajících.

Ochrana osobních údajů je řešena samostatně v Zásady ochrany osobních údajů.Vezměte, prosím, na vědomí, že jsme oprávněni tyto VOP jednostranně bez předešlého upozornění měnit, pro Zákazníka vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky. Proto prosíme navštivte tuto stránku vždy při každém nákupu.

Tyto VOP jsou účinné od 11. listopadu 2022.